mycket sömn

idag har jag nog sovit sammanlagt 12 timmar. igår vid 21 tiden fick jag nog, för jag låg bara och gäspade i sängen. jag gick banne mig och la mig lite efter kl 21 igår. och lyckades sova fram tills 9.30 idag. fast jag vaknade till vid 5 imorse och var uppe och kissade. jag vaknade även till en runda vid halv 8 också, för folket här hemma hade stängt dörren, jag hatar att sova med stängd dörr. jag vaknar direkt, vet inte hur jag kan märka det så snabbt, men så är det.

idag så ska jag jobba kväll, börjar kl. 16, hade tänkt sola innan för det har jag inte hunnit med på hela veckan, antingen har jag jobbat över eller så har jag varit på annat håll. sen ikväll kommer jeppe hem, vi får se vad vi hittar på, förmodligen inte jätte mycket, kanske en vända ner om stan. vi får se om det händer nåt skoj.
och att inte glömma nu, jeppe är hemma fram tills nästa mändag, alltså fram tills den 24:e mars. hur skönt är inte det? får vi lite quality time för oss själva ;)

jag har blivit så torr om händerna, jag förstår inte hur det kan komma sig. för jag är aldrig torr om händerna. men det är väl bara till att smörja in dem nu då.

såja nu tror jag att jag ska ut och gå med sillen en runda, och kanske köra ett litet "träningspass" sen ;)

hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0