påskens tid

påskafton idag, för mig innebär det jobb mellan 7.30-14. så just nu befinner jag mig på jobb. men fyfan vad trött jag var imorse, rak motvind, kallt som fan och ingen mössa hade jag på mig, man kan säga att jag frös ganska mycket. fast man vaknar till efter en sådan tur på cyklen. inte blir det bättre av att simme ringer kl. 03.30, han skulle ha fatt i jeppe och börjar svamla om en massam som säkert hade kunnat vänta tills imorrn ;P vid det tillfället var jag klarvaken och mega pigg, men några timmar senare när jag skulle upp hade en känslan försvunnit för länge sen. typiskt. men så är det ibland.

vid 16 tiden ska jag hem till mormor & morfar och äta påskmiddag med släkten, jag tycker det var ett tag sen jag träffade hela släkten. jag ska ha med mig jeppe som sällskap, sen efter denna tillställning bär det av hem till filip på förfest. jag tror det blir trevligt, för ikväll kommer litta mer folk än vanligt. och troligtvis är det utgång ut i  landskronas nattliv ;)

nu ska jag äta choklad som jag köpte till mig själv innan, för inte har jag fått nått påskägg ännu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0