sumering av helgen

när jag kollar min mejl så fylls den alltid med nått skit i från facebook. nån som har skrivit med nån på sin sida. vem bryr sig om det? man kan ju faktsiskt logga in på facebook själv och hålla koll på det. jävla glött. jag hade nog 12 mejl precis när jag läste genom min mejl.

helgen:
jag hade en för jävla vild helg egentligen. nu syftar jag på lördan, för fredan var minsann lugna puckar, jag och jeppe kollade på rambo 4 och sov som grisar redan vid midnatt.  det började faktiskt först och främst med lite före förefesten hemma hos fredde & tommy, dem sprang omkring och glötta sig med smällare och hade allsång.  sedan tog jag & ida bussen till sandvången hem till jocke som fyllde år. det gamla folket så att säga var där, inga jävla massa snorungar som inte ens får gå ut på krogen. det hade bjudits på taco, attans att jag redan hade ätit. men jag offrade mig så jag åt några tacochips ändå hihi. mitt i allt börjar jag grejer i jocke kök och frysa in hans köttfärs, osten och annat som är "färsk varor". och sköljer av tallrikarna så det inte ska vara ett helvete att diska dem dagen efter. en riktigt dum kommentar kläcker jag ur mig; jag frågar var han har sin spade nån stans till att sleva in köttfärsen i påsar. spaden? humm.
kvällen till ära hade jag köpt riktigt tjejdricka (bacardi brezzer och kopparbergs cider) men några öl slank också ner. 13-15 pers var vi nog under kvällen, tyvärr är det ingen viktigt detalj jag lade på minnet hehe.

men jag hade trevligt, mitt i natten åkte jag ner till stan och mötte upp jeppe, filip, anton o adam. efter detta vet jag inte vad jag gjorde, fick frispel på en kille som skulle pissa i vasken på damernas, han åkte ut med huvudet före (och jag menar det) jag tyckte mest vi stod ute på "balkongen" och snackade med folk.
jag gjorde inte av med en spänn, bra jobbat! filip blev antastad av kille på röven, han jag slängde ut från toan, så jag skickade han all världens väg igen. men i och för sig så tror jag att anton hade skickat han all världens väg gånger 200 om det skulle varit så ;P jag och jeppe tog taxi hem efter våran visit i stan. jag somnade snabbt som ögat.

igår så fyllade jeppes farmor år så det var kalas hemma hos dem, jag tryckte i mig massa onyttig och god mat! fast under förmiddan/eftermiddan så var vi ute och gick en runda. så där kompenserade jag maten lite grann. annars så följde jag med jeppe och hans mor upp till helsingborg när han skulle åka vid 18.30. allmänt vanlig söndag om man säger så. förutom att jag gick tills sängs redan vid 21 tiden igår haha. dum som jag varit under mina första lediga två dagar på 11 dagar så är jag uppe tidigt, istället för att sova ut. i lördes vaknade jag redan kl.8 men väntade en timme innan jag gick upp, och igår vaknade jag halv 10.

nä nu ska jag hem ifrån jobb. mamma kommer vilken minut som helst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0