trevligt väder

ytterligare en dag på jobb, jag är väl inne på min 5:e dag som arbetsmyra skulle jag tro. dessutom jobbar jag både dag idag och sen ikväll igen, men jag ska dock hem vid 12 tiden och börjar vid 16 tiden sen igen. några timmars rast får jag ju ändå.
det är så förbannat skönt att gå upp på morgonen och se att det är ljust ute. det var ett bra tag sen jag var uppe vid 6 snåret, för jag har bara jobbat kväll de senaste veckorna. och soligt var det med för nån timme sedan. åh hoppas att våren är på gång på riktigt nu. bland det mysigaste som finns på våren är att höra alla småfåglar som kvittrar på morgon kvisten. speciellt koltrasten!

klassiskt svenskt att mala om vädret ;P

nu var det tänkt att jag skulle göra annat. ajöss.

ps. fyra dagar tills jag får träffa jeppe!


154296-75


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0