tröttsamma människor

helt ärligt så vill jag kräka ner mig själv, jag är så förbannat trött på alla dummskallar till människor som gör massa modebloggar. mode för mig (om man nu ska göra det till en blogg) är inte när man fotar sin outfit för dagen eller skriver om senaste fika som bestod av torkad tofu och två salladsblad, med tomatjucie och 2637381238 olika vitaminer som smakar skit. fy fan vad tråkiga dessa bloggarna är, självfallet kan man ju skita i att läsa dem, svårare än så är det ju faktiskt inte. igår hittade jag ett riktigt kålhue; http://grymtroligperson.blogg.se/ vaddå grymt rolig? du är lika tråkig som att se målafärg torka, allt detta spånet malde om var jävla internetsidor där han ska köpa sin förbannade farfartröjor. händer det inget roligt i dessa männsikors liv? gör dem ingenting trevligt om dagarna?

"alla dessa" bloggarna består mer eller mindre av :

*Fika
*"Mode"
*Hårförlängningar
*Nyttig mat / dieter

och jag tycker inte något av det dem skriver är intressant. i alla fall gör dem det inte intressant.

haha vågar man tillägga att jag har beställt en ny vårjacka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0