väckarklockan & uppkörning

jag är redan vaken, och det har jag varit i ungefär en timme, jag har till och med redan ätit frulle. jeppes förbannade klocka väckte mig, så nu kan jag inte somna om. jag tycker det har varit så ganska många dagar den senaste veckan att jag vaknar onödigt tidigt fastän jag inte ska något speciellt eller om jag inte börjar jobba förräna 16, som jag gjorde idag.
visserligen är jeppe på väg till sin uppkörning, så då kan det gills att han klocka ringer tidigt. så nu är det bara till att hoppas att han klarar den ;)

själv ska jag hem om någon timme, tror jag i alla fall. det kommer folk ner i från Dalarna som ska provrida houston, det verkar vara vettigt folk. men sånt vet man aldrig säkert. annars så vet jag inte vad vi ska göra med han, han har varit till salu länge nu. haha självklart behåller vi honom, inget snack. men jag är för gammal och bettan har inget jätte stort intresse kvar längre... man kan bara hoppas att han får de minst lika bra där han ska flytta hän sen. eller rättare sagt, vi säljer inte han till nått okunnigt pack, utan han ska till ett lika bra hem, som han har haft det hos oss.

nä skriver senare tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0