29 kronor & en mil

alltså, en sak begriper inte jag. jag kollade precis hur mycket pengar jag har kvar på kontot, och då står där en överföring på 29;-! visserligen säljer jag lite saker på tradera & så, men just nu har allt blivit sålt. och när betalningen sker så heter det insättning. jag tyckte det var konstigt. 29 ;- vad är det för en snåljåp, för över 10.000:- istället =) självklart är jag för lat för att springa ner och hämta mitt kort, så jag kan se vart pengarna kommer ifrån.

och en liten sak till. det är andra gången på två dar som jag har cyklat till jobb. och nu snackar vi en mils sträcka till jobb! haaaaaaaaa. om jag ser till att göra det ett par gånger i veckan, så slipper man få dåligt samvete för att man inte rör så mycket på sig. fast jag tycker jag avverkar den rekomenderade halvtimmen om dan. jag har ju trots allt en hund jag går ut med några gånger om dan. och som sagt så cyklar jag mycket.

nu skall jag sova, fyfan vad trött jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0