ändrade planer 2

ingenting blev som jag tänkte igår. efter två timmars "försöka fixa kvällen" samtal så åkte vi trots allt till teckomatorp. det var helt okej, men vi gav det inte riktigt en chans. jag, nina, pontan och krille höll låda där i ett par timmar innan jeppe kom och hämtade oss, så vi gick ut i stan istället. och jag får säga att det var rätt kul att snacka med en massa tyska utbytes studenter. haha, en upplevelse det! mitt försöka att förklara varför man inte ha solbrillor på sig när det är mörkt, förutom när man är full var ju helt snurrig. och nina var inte bättre när hon kläckte ur sig: " you only wear sunglasses when it´s a sunny day".


idag är det tänkt att vi ska hem till fia och kuckilura ;P som hon själv sa. just nu kollar jag och jeppe på pirates död mans kista, det var ett bra tag sen jag såg den. nu under helgen får vi infinna oss i källaren eftersom linus har en utbytes student som har installerat sig på jeppsons rum. jaja så kan det bli.

nä nu ska jag sminka klart mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0