ändrade planer

idag är det minsann och dag fredag. egentligen var tanken att jag skulle med nina till torp och röja, men det sket sig för hon har legat och kalvat halva natten och mådde som en använd håsa idag! det var synd iallafall, för det var en halv evighet sen sist jag träffade henne. men istället så ska jag och jeppe småkrökar lite, med vem och vart vetisören. men vi får se vart kvällen bär hän framåt kvällskvisten. imorrn skall jag till systemet och köpa SPRIIIIIIIIIIIIIIIT :D  efter det nån gång ska jeppson och jag ut och äta middag. sen kanske det blir hem till fia och dricka viiiiiiiiin, vi ser.

innan idag när jag var i staden så handlade jag upp mitt present kort på guldfynd på 1.200;- det är rätt mycket pengar om man handlar "lagom dyra" smycken. jag fick bland annat fatt i två snygga klockor, en i silver och en i guld, några örhängen, två armband och ett halsband. fast allt gjorde jag inte av med, jag fick tillbaka ett sånt tillgodo kvitto på ca. 400 spänn.
och just det en mors dag present till mamma köpte jag också när jag var i stan! om jag inte har fel för mig är det på söndag. jag vet inte riktigt om vi brukar "fira" det egentligen, men en liten sak kan man nog kosta på sig att köpa. det tycker jag iallafall.

nu snart ska jag nog duscha! inte för att jag har direkt bråttom, men jag har inte så mycket och göra.

ajöss.

tänk i nästa vecka har jag & jeppe varit ihopa i 8 månader. vart tog tiden vägen? men jag trivs som fisken i vattnet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0