auktioner på nätet

självklart så finns det alltid människor som ska klaga på något, finner dem inget "naturligt" så tro fan att dem kommer på något att gnälla om. jag & bettan sysslar med lite auktioner på tradera, en hyffsat lönsam affär om jag får säga det själv, och hur coolt är det inte när man är business woman haha. och ibland köper jag faktiskt lite saker där som jag har varit väldans nöjd med.

men jag skulle komma till en speciell punkt nu, bettan hade ett par replay jeans som var för små, så hon lade ut dem på tradera. auktionen gick ut bara någon dag innan valborg, och har man en någerlunda hjärnbalk så begriper man att det är för det första inte lönt att skicka något för det är röda dagar, klämdagar och så brukar man ju gå ut och fria valborg, med andra ord har med flesta lite annat för sig. ingen prioriterar att skicka paket kan jag tänka mig? men kärringen skickar ett surt mejl om vart brallorna blir av, och inte ska hon behöva vänta en vecka. för det första tar det 3 dagar innan pengarna syns på kontot, och 2-3 dagar innan paketet kan vara framme.
idag lade hon sitt omdömde, visserligen blev det inte negativt, men det var en dryyyyg leverans enligt tantan. 9 dagar är fanimej inte lång tid? jävla kärring, fan vad jag kan reta mig på en sån klimatiriekärring. gå och träd jucka ditt jävla fruntimmer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0