det är bara till att städa

idag så har jag stooooooooooor städat mitt rum, sorterat bland alla gamla tidningar och slängt gammalt smink jag aldrig använder. så nu är mitt rum så himla fint. jag har blivit mycket bättre på att hålla någerlunda ordning och dammsuger nästan 2 gånger i månaden, det vill jag iallafall påstå ;P mamma har fått dille på att allt ska vara tip top tills jag fyller år och ska ha kalas hemma. men vi ska tydligen ändå sitta utomhus. hum, jag får inte riktigt ihop det.

men fyfan vad tråkigt det är att städa, första halvtimmen fastande jag i vår student foto katalog och var tvungen att kolla igenom hela den.
tänk att det snart gått ett helt år sedan man tog studenten. tiden går så fort! jag har funderingar på att sätta på mig min studentmössa när vi ska på studentfest i malmö så folk kan gratta mig med ;P men jag tror ändå jag skiter i det, det är inte speciellt rättvist haha.

jag bara går här hemma och väntar på kläder och dylikt som jag beställt på nätet ska komma, men det verkar inte som det vill anlända. och det retar sån gallfeber på mig. för jag vill ha det NU!

äntligen har min 3-dagars huvudvärk släppt. men den kommer säkert imorgon igen........ det känns sådär....
nu är det ner i loppelådan.

jag älskar dig sigge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0