effektiv tid

hela helgen gick som vanligt snabbt som sören. två utav tre dagar jobbade jag, flitigt! men det är inte förrän 16-22 så jag överlever. och min skallebank jag hade berodde på att jag drack för dåligt med vatten. i vanliga fall är jag galen i vatten och kan dricka litervis varje dag. men just nu är jag inne i en sådan "period" när jag måste påminna mig själv att dricka vatten, och det resulterar i att jag får ont i skallen... och redan nu känner jag att jag måste ta ett glas vatten, för huvudvärken kommer smygande.

under fredagen hämtade jeppe mig så åkte vi till filip och kollade ishockeyn sverige-canada, efter ett bra tag tröttnade jag och spelade ett spel på mobilen, och jag varvade spelet och fick börja på en annan level. eller ja jag klarade några banor iallafall. inte blev det mycket gjort, vi tryckte i oss chips och dippa innan vi körde hem framåt halv 2 tiden.

i lördes så vaknade vi upp hyffsat tidigt, det var nämligen mammas födelsedag så vi kunde inte ligga och dra oss. 10.30 åkte vi hem och firade med mamma och lite annat löst folk. hon hade ordnat brunch. under eftermiddan sysslade bengt och jeppe med att montera ihop cyklar, som jag & mamma fick i present. ohohohoho, denna ska jag vakta med mitt liv så den inte blir snodd. så ja efter en tur här hemma åkte vi hem till jeppe och började kolla på 300 (som jag aldrig sett) vid 19 tiden så hade hans päron bjudit hem folk till middag så där höll vi dem sällskap, en trevlig historia. jag och jeppe gjorde efterätt, ahh se där =) 

 kvällen slutade sen med tycho som var tråkigt och road riders sommarfest (!) haha, fan vilken fest, dem hade ett band (som vi missade) och hyrt strippor. coooooooooolt.  jag somnade i baren och stod och surade mesta delen av tiden vi var där.
jag & jeppe trillade in genom ytterdörren på morgonkvisten, och jag somnade på direkten och vaknade med världens äckligaste huvudvärk bara några timmar senare, det var hemskt! men efter 1 L vatten, två alvedon och en snabbdusch började man hitta gängorna igen. det var jag så illa tvungen till, för kl. 16 började jag jobba.

imorgon fyller jag. och nu måste jag hjälpa mamma att laga middag och annat tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0