en mindre snygg person

det nya stjärnskottet agyness deyn, som tydligen ska vara nya kate moss är ful som stryk. för det första liknar hon en man, var är hennes bröst? och sen har hon ingen snygg kropp, fast vilken modell har det (?) hon är en blandning av en ful james dean, en bonde, en transa och en ryska (med tanke på det "blonda" håret) jag tål inte se fanskapet i en massa tidningar och bara för att jag nu retar ihjäl mig på henne så ser jag henne över allt. snart kommer jag väl börja drömma om henne också. huh.. dessutom hörde/läste jag att hon inte ens heter agyness...

sen att hon klär sig i konstiga kläder gör inte saken bättre. som detta gula? vad är det? visserligen har jag väl sett värre, men nej tack!
jag tycker aldrig om sånt som alla andra gillar. tydligen så är alla hippa modebloggare tokiga i denna "killen".

154296-103

nu ska jag gå och lägga mig, för kl. 10 är det dax för klippning. det var ett tag sedan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0