fesitval & grillning!

god eftermiddag.

idag har jag så förbannat ont i halsen. redan inatt kännde jag att nu är det klippt för min hals. så under hela denna dagen har jag inte rört en cigg, och jag vill inte heller. och jag är inte alls röksugen. man kanske skall ta sig i kragen och sluta på riktigt igen? jag har ju alltid sagt att innan jag fyllt 20 ska jag ha slutat röka. jag fyller 20 om lite mer än två veckor. oooops!

annars igår så blev det ju den lilla festivalen i häljarp. jävla sätt att folk inte kan ta sig dit, nu när dem fixar såhär "spännande saker". att skylla på att det var dyrt, det var löjligt!  men jag hade ändå trevligt, dansade loss med ullis på dansgolvet. och jag vill inte veta hur det såg ut,hon dansade säker bra med tanke på att hon går i danskola. danny och hans band EMD eller tvärtom hade en spelning där, trevligt trevligt. efter det underhöll prebens pågar, och då blev det fullt ös! men först var det ju mingel hemma hos inger & ronny som bjöd på grillspett, potatissallad och en enorm sallad. sommarfeeling på gång nu va?! tyvärr var jag inte riktigt hungrig. bara timmarna innan så lagade anton en het kylling gryta med ris, hemma hos annelie. kvällen blev ung, jag och jeppe promenixade hem till mig redan vid 23 tiden, ja så kan det bli ibland iallafall.

och sist men inte minste tycker jag det är frukansvärt irriterade att folk inte kan bete sig normalt. först och främst lägga sig in sånt dem inte har med att göra, och dem har ingen jävla aning om vad det handlar om, egentligen! ännu barnsligare blir det när denna "händelse" var på tapeten för ungefär ett år sen. vafan är problemen? jävla dårar.

nu ikväll skall vi bort till häljarp igen, men denna gången med jeppes mor & tomas. men först ska vi grilla här hemma, det bli räkor, nån fet stek, dippsåser och annat asgott! smarrigt. det blir nog trevligt ikväll.

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0