håret blev kort

såja nu har jag äntligen fått rättat till mitt hår. frisören kapade säkert 10 cm, och luggen kom på snedden denna gången. dessutom klippte han upp en bit i nacken. fräckt att han en manlig frisör ;P
så nu skall jag bara färga och slinga håret i, mellanblont/silver (jag vet faktiskt inte vad det är för färg) och ljusa slingor. jag får se hur det blir. och om jag gör det idag, i så fall måste jag duscha. för jag har en massa styling skit i håret.

jaha nästa onsdag är det dax för min födelsedag, blööö. jag hade tänkt spara pengarna om jag nu får några när jag fyller år samt spara den inkommande lönen och det jag har kvar på nuvarade lönen för i slutet på denna månaden ska vi upp till ullared. dax för mig att handla lite mer vår / sommar kläder.

ajöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0