jag listar två saker

jag vet två fräna grejer jag varit med om, som jag kom att tänka på precis.

1) när jag tog studenten var jag den ENDA som hade en cerise rosa skylt. COOOOOOOOOLT! inte fan behövde jag leta efter mina päron, direkt efter att vi gått ut, jag såg den direkt och trängde mig igenom folkmassan. jävla töntar som körde på vitt!! ett smart drag om jag får säga det själv.
2) en gång (för ett bra tag sen) när jag gick i ettan (på gymnasiet) så körde pappa mig till skolan i sin corvette. han är mega glad för bilar och byter bil varannan månad, typ. och han är inte den som håller igen på körningen, utan plattan i mattan och tvärnit så är man framme. så under bästa rusningstid på morgongen så åkte jag fint till skolan. och alla såg det hehe. fast han sålde sin corvette bara ett tag efter det...

och idag så betällde jag en het klänning som jag tänkte kunde passa i studentdagarna. redan den 30:e maj skall vi på studenttillställning i malmö till min morbrors ex. dotter som tar studenten. najs, då kanske det bli utgång med henne och hennes kompisar sen? vem vet, det hade varit skoj som sören iallafall. samma dag ska jeppe se KISS i stockholm med sin brossa, filip och sin pappa. så det längtar han nog till.

fan NAVY CIS har redan börjat........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0