min 20 års dag

en liten resumé av dagen:
inte en enda dag slapp jag undan den förbannad huvudvärken och som grädde på moset så får jag frukansvärt ont i min mage. jag har ingen aning om vad som hände eller vad jag kunde gör åt det, jag kunde varken sitta, gå eller ligga. vilken plåga! mamma skaffade fram nån krampavlösande tablett, och lite nytta gjorde det. efter en timme så kunde jag åtminstone klä på mig och sminka mig. men jag har ändå fått lida under eftermiddan/kvällen.

men trevligt har jag ändå haft det idag. mamma och bettan kom in och sjöng för mig vid 8-9 tiden. och innan dess hade jag fått några sms och jaaa jeppe du var först ;P jag fick en cykel som jag redan visste om, och en skit snygg silver ring med rosa stenar (?). och såklart var jag trött och somnade om, tills jeppson ringde och väckte mig vid halv 11. och då hade några sms till trillat in på telefonen. det tackar jag för =) sedan började helevetet med min mage.... jag blev liggandes i sängen i 3 timmar, när jag egentligen skulle hjälpt till med det sista i köket och dammsugat lite varstans. men som sagt så lättade det efter några timmar. i brist på annat så varvade jag ett spel på min telefon för andra gången haha.

under eftermiddagen så började gästerna anlända. det blev fler än beräknat och det är såklart jätte kul. anton, filip & jessica dök också upp, riktigt skoj. inger hade i hemlighet samlat pengar på jobb och köpt fina smycken till mig, dessutom kom pia, tomas och gun-britt hit här (mina jobbarkompisar) fan vad coolt det låter att säga så! och vad snällt av dem att göra det. tja jag fick mycket fina saker idag, en del smycken, present kort, sprit :D, skitsnygga ljushållare i betong (!), ett linne och diverse saker. det är heller ingen dålig samling blommor som står nere i hallen. och ida hade gjort en tavla till mig, med gamla fylleblider eller allmänt fula kort och skrivit små kommentarer. haha den var fin den! 

hade min jeppe varit här hade dagen varit fulländad, men så "slarvade" hans befäl bort hans ledighetsansökan så "taskigt läge för dig" ungefär. jag kan  kort och gott säga att jag var arg som fan igår, och jeppe med! riktigt dålig stil av lumpen.
imorgon skall jag och mamma in på jobb och bjuda dem på lunch av vad som blev över sen idag. så jag måste upp kl. 7.30 för och ringa till dem och säga att jag kommer, bläää ingen sovmorron.

nu ska jag i säng och kolla på forrest gump. god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0