play that funky music

idag har jag handlat smink för nästan ett studebidrag! visserligen var 500 spänn "gratis" eller ett present kort på makeup store. jag tyckte jag fick fatt i ganska mycket som jag behövde nytt eller bara uppdatera. det var ju som sagt en lektion på make up store som gällde, hon rödhåriga som sminka mig sist jag var där är duktigt. jag blev blå & guldig. det ser ballt ut, men det låter kanske inget vidare haha.
när jag ändå var uppe i helsingborg så svängde jag in om H&M och handlade en kjol nått linne och armband. jag gör fan inget annat än handlar kläder ;P

idag tycker jag nästan att jag svultit bort, imorse åt jag ett sketet ägg och drack vanlij te. sen glömde jag bort att äta under resten av dagen, och kom inte på det förrän jag kom hem att jag inte ätit. så jag & bettan slängde ihop lite taco i köket. men å andra sidan är jag nog inte helt återställd nu när jag varit sjuk och då är aptiten inte direkt på topp.

154296-100

nu snackar jag med jeppe så jag får avsluta detta!

Kommentarer
Postat av: baby loonia

beroendeframkallande butik, man vill ju ha allt !

2008-05-10 @ 16:58:30
URL: http://babyloonia.blogg.se
Postat av: Josse

om man vill, blir helt galen av att gå där inne..

2008-05-13 @ 09:50:03
URL: http://houston.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0