snart ska poolen upp =)

till helgen ska det bli runt 25-30 grader. FAN VAD HÄRLIGT!  jag skall infinna mig på playan då. om inte annat så ska vi förmodligen grilla på lördag, så då kanske det blir ett och annat dopp. idag ska vi sätta upp vår pool här hemma, men jag är tyvärr inte hemma för jag börjar jobba kl. 16 (så jag slipper slitgöran) antagligen så kan man bada i den imorgon, jag längtar redan.

det är redan torsdag idag, himmel vad veckan har gått fort. imorgon ska vi grilla & spela bränboll på jobb, så jag får sticka på systemet typ imorgon eller så.

nu ska jag ut i solen och filosofera om jag ska till stan tidigare och handla på mitt present kort på h&m och det som är kvar på guldfynd eller om jag  blir kvar hemma nån timme till.
och mina knallrosa pumps har inte kommit än ;( antagligen var det en beställningsvaran från USA, så det tar 2-3 veckor. jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0