sommar & sol

det blir säkert mycket tjat om hur fint vädret är och hur varmt det är i folks bloggar. men fyfan vad skönt det är med sommar värme redan. jag är sugen på att bada i havet, men det känns dock som det är för kallt än, iallafall för mig. men i helgen så vill jag på något sätt bada, antingen om det blir i en vatten spridare haha eller på karlslund eller hemma i någons pool. sola ska jag definivit passa på att göra. det är mycket bättre än att sola solarium.

154296-101
vad skönt att kunna stå med fötterna i atanten ;P

jag går här hemma och väntar på att få ut sån postavisering eller vad det nu heter, för jag vill så hemskt gärna få hem mina knallrosa pumps. visserligen har jag ett par knallrosa hemma, men dem är inte lika snygga som dem jag  har beställt. dessutom är jag nog inte speciellt glada för dem....
om fyra timmar börjar jag jobba, och innan dess ska jag hinna rensa garderoben och sola lite till. just nu har jag tagit paus, för jag blir förbannat varm.

idag så kommer jeppe hem, det är alltid lika skönt att få hem han. så ikväll blir det till att mysa och vila upp oss. imorgon skulle det nog bli heldag (vad det nu kan innebära) och sen på kvällen ska vi ut och äta och festa ännu senare på kvällen.

hejs svejs.

ps. jag älskar jeppe förbannat mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0