vi har stor städning

usch jag & mamma sliter här hemma för att få vår lya snygg. i denna värmen är det inget roligt kan jag säga. helst av allt hade jag velat ligga och pressa på altanen med en bok och bara lata mig, för kl. 16 börjar jag jobba. men det kan jag inte göra på någon timme. anledningen till att vi städar är att både jag och mamma fyller år snart, hon den 17:e och jag den 20:e, maj då alltså. annars hade vi aldrig städat som vi gör ;P jag får till och med piska mattorna, fyfan vad det är tråkigt. allt skit som yr omkring fastnar antingen i mitt hår eller på kläderna.

igår var första gången på några dagar som jag kom i säng tidigare än kl. 3. jag har vänt på dygnet för jag är aldrig uppe längre på morrnarna. och ändå sover jag inte bort hela dagen! bra där =)

nu ska vi fortsätta städa och passa alma som är på besök hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0