blandat av allt

nu känner jag att jag får lätta lite på mitt hjärta, jag har inte skrivit i min blogg på åtskilliga dagar. kanske ingen större förlust, men just nu är jag skrivesugen!
som vanligt löper dagarna på som inget annat. jag har hunnit ha influensa, jobbat halvt ihjäl mig, spenderat större delen av min lön på stickade tröjor från H&M och slutat röka i 5 dagar för att sedan börja igen. tja listan kan göras lång.

jeppe är ju hemma på heltid nu, man har inte riktigt vant sig vid tanken. men dock så skönt! hans muckfest blev utflippad och grymt roligt. vi trillade in genom ytterdörren kl. 6 på morgonen. men det är en annan historia.... hehe.
egentligen skulle vi åkt till stockholm idag, men snöovädret hindrade oss! vi vågade helt enkelt inte köra upp hela den jävla biten till huvudstaden. det får bli till en annan gång.




till helgen blir det nog att slå runt på stan och att jobba. kanske något julklapps köp nu när lönen har kommit, som  för övrigt inte var totalt värdelös =) jag tror jag vet vilken affär jag ska köpa julklappar till mig själv hihi.

det får räcka för idag! morsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0