det där med lumpen.

bah denna veckan jobbar jag 6 dagar. det känns sådär! men pengar är aldrig fel såklart. enligt någon tidning jag läste så kommer arbetslösheten stiga med ett visst antal procent fram till 2010. och sedan återgå till det normala. jag vill inte ingå i dessa procenten. men å andra sidan ska jag väl försöka ge mig på att börja plugga nu inom dem närmsta åren.

haha på min winamp sattes aqua-roses are red på! det var åtskilliga år sen sist.

hoppas att denna veckan går snabbt! för den 15:e november kommer jeppejävlen hem på riktigt! fyfan vad äckligt skönt det kommer att bli, jag har längtat som en idiot!
men dock kan han inte skiljas från sina lumpen kompisar, (base one som han kallade dem haha, nörd) så dem ska hänga med ner till landskrona och festa på lördag. sånt är alltid trevligt. får se vad dem gillar landskrona ;P

jag tror jag ska duscha nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0