det där med tatueringar och sitt namn

jag fattar inte grejen med att tatuera in sitt namn eller värre efternamn. vad är poängen? är det för att man inte ska "glömma" sitt namn någon gång i framtiden, eller är man så stolt att man måste visa hela omvärlden vad man heter. så jävla spännande namn har vi inte i sverige. jag hade kunnat köpa om man heter Al Capone och vilja tatuera in det, för det låter hur coolt!
och angående det att jag tycker det är värre att tatuera in sitt efternamn, tänk om man skulle byta efternamn i framtiden. ska man då betala extremt dyra pengar för en laserbehandling? dessutom, hur kul är jönsson att ha i armen på skala 1-10?

detsamma gäller sitt eget födelsedatum?! att man vill tatuera in sina föräldras eller barnens. men sitt eget? jag fattar inte grejen. skulle man glömma det också? och vad är det att skylta med?ska man då skryta att "ääh jag är född den 23: mars 1987 suck on that!!!"eller? det är kanske bara jag som inte begriper det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0