easter bicthes!

svenskan är ett jävla roligt språk! härom dagen när vi var på rhodos och käkade så blev vi "serverade" av en tjej med påskkärring röda kinder, som tanja så fint sade.
och då undrade såklart julianna vad fan en påskkärring är. och ja, hur förklarar man det? med tanke på att dem inte har påskkärringar i england. så det blev rätt och slätt easter bitches ;) så det går vi omkring och säger heeela jävla tiden. easter bitch och are you on the pull? man säger tydligen are you ont the pull när man raggar i england ;)

annars i helgen har vi bara råkat ut för en massa fest! fredagen blev det helkväll med tages och sen hem till filp på efterfest. en trevlig kväll! jag kommer inte ihåg att vi var på tycho! det är sjukt för så på lyset var jag minsann inte.
lördag morgon var inget trevligt, med tanke på att vi trilla in genom ytterdörren vid halv 5 och vi skulle upp innan 10 för att köra till saxtorp och få massage :D mega skönt.
under hela eftermiddan låg vi slagna i min säng och kollade på star wars. vilket jag också ska fortsätta med snart efter att jag tagit mig en dusch och satt igång med att tvätta.
men annars igår så fortsatte kvällen hemma hos anton med waterfall och stjärnor på is ;P ända tills vi begav oss ner till tycho och gjorde nada niente mer än krökade. julianna och jag somnade i filips soffa när dem andra kollade på nått kickboxnings program mitt i natten. usch nu giter jag inte mer...

hihi jag ska göra negerbullar nu och duscha innan jag fortsätter med mitt Star Wars maraton.



jag blev inget vidare på denna bilden, men här är vi två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0