grekisk musik!

jag är själv hemma och det betyder att jag spelar musik hur högt jag vill. just nu pumpar grekisk musik ur mina högtalare. det är vid sådana tillfällen man drömmer sig bort och sitter på en bar på någon av de grekiska öarna och pimplar drinkar i månskenet med en fläkt i huvudet och grekisk musik som man inte fattar någonting av. det är härligt!
som så många andra hade jag väldigt gärna velat vara på en strand någonstans i ett fjärran land.
istället ska jag upp till sälen över nyår och åka skidor, det går nästan lika bra ;)


idag är det min matdag här hemma, så det är lika bra att jag börjar sätta igång med det.


ps. på lördag kommer jeppe hem!!!!!!!!!!!!! fan vad jag längtat, då super vi skallen i bitar hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0