hur tänker vissa muslimer?

ja, den frågan har slått mig en och annan gång. men en sak jag kom att tänka när jag hör det som står i koranen angående att stjäla, så ska man hugga av den ena handen, eller iallafall märka handen. hur fan går det ihopa med alla stölder i landskrona? såklart står inte muslimerna för alla dem, men det är ändå i koranen det står att man ska hugga av handen på en person som stjäl.
då kan man fråga sig hur dem kan ta det så hårt att man inte ska äta griskött eller alla kvinnor ska täcka ansiktet och kroppen o.s.v. jag tycker personligen att det är en mycket hemskare synd att stjäla från någon annan än att äta griskött, men tydligen delar inte många muslimer denna åsikten. landskrona är ett praktexempel på detta.



hur mycket bestämmer er gud?


skottlossningen i landskrona idag igen! man blir så trött. tydligen gick en ung man in på en pizzeria och sköt två skott och fick med sig en okänd summa pengar. två skottlossningar på en vecka, vart fan är världen på väg? varför rånar man en pizzeria? jävla fattiglappar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0