min nya passion

jag är helt galen i clementiner. varje gång jag är inne i en ICA butik, så köper jag ett gäng clemmisar (utan att överdriva)jag vet inte om jag har grymt mycket C-vitamin brist eller om det är bara för att clemmisarna är godare under vinter halvåret. smarrigt är iallafall vad det är!



idag så åkte jag och jeppe till center syd om slösade pengar på grejer jag redan har såsom ögonskuggor och kläder hehe. men jag fick fatt i en och annan julklapp, slipper man det problemet. jag förälskade mig i barnavdelningens kläder, fyfan vad söta små dressar, klänningar och annat det finns till barn. jag köpte ju såklart en kjol till alma i julklapp, annars hade jag inte strykt omkring på barnavdelningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0