minnelucka i systemet

jag blir så trött! jag skulle precis sätta igång och ladda ner en låt jag sjöng på för två minuter sedan. och vad händer? jag sätter igång winamp och börjar sjunga på bajs offspring!!! hur kan man glömma det så snabbt?
åh jag tänker så det knakar ;P



nu kanske det bara är jag som är konstig, men när jag lyssnar på klassik musik (vilket inte är så ofta, men jag har litta låtar med mozart) så får jag sådana onda aningar. det kanske spelas mycket klassisk musik i filmer utan att jag tänker på det. prova ladda ner Mozart-Carmina Buarana! helst när det är mörkt och man är hemma själv! och spela det jätte hög, jag får rysningar ;(

nu väntar en ciggeluring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0