mitt i natten

jaha! och här sitter jag! klockan är över halv 2 och den kommer säkert vara 2 innan jag är färdig med datan för inatt. varför? jag borde sova som vanligt folk gör, men jag kan inte. jag är inte trött och jag kommer inte somna än på ett tag. men jag är fruktansvärt törstig. så jag måste lämna datan och gå till köket och hämta vatten.

imorgon får USA en ny president. JAG BRYR MIG INTE! jag hatar USA och jag är så jävla trött på allt vad presidenter i USA heter. men vad blir man inte efter 1 ½ år i tidningar, TV och radio. jaja vi får se imorgon, sen kommer detta möget vara glömt i 1 ½ - 2 år, innan det börjar igen.

god natt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jepp lumpen är något jäkla mögpåhitt som verkligen inte är lönt. Men pojkarna små tycker ju om att leka krig. Snart är det slut och vi får styra och ställa igen ;)

2008-11-05 @ 11:47:50
URL: http://madeleinejivenius.blogg.se/
Postat av: josse

hahaha jo det får man säga. jag får 10 min rapport varje dag hur lumpen har varit ;) haha precis man längtar tills dess, när allt återgår till det normala :D

2008-11-05 @ 12:03:36
URL: http://houston.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0