hemska smärta

vilken jävla skitkväll det blev igår. nog för att jag inte ska göra något speciellt ihelgen, eftersom jag jobbar kväll, så förstördes dagen ytterligare igår. jag kom hem jobb från kring halv elva och skulle slå en drill på toa och fick ÄCKLIGT ont i magen (hade jag blivit knivhuggen hade jag förstått smärtan) och det kom från ingenstans!
jag mer elle mindre kröp in på mitt rum och blev liggandes i sängen i 10 minuter, i hopp om att det skulle gå över. men nixpix. vi fick ringa sjukvårdupplysningen och dem rådde mig att antaningen ringa ambulansen eller åka ner till lund själv. mamma och bengt fick bära ut mig i bilen, fyfan vad ont jag hade. jag var säker på att blindtarmen brustit. jag tror att det kommer känns så när man föder barn.....

hela jävla resan ner var en plåga, varje inbormsning, rundell, kurva eller acceleration var hemskt! väl på sjukhuset, så för att göra en lång historia kort så hittade dem INGENTING! det var lika dant förra gånger jag fick åka till akuten för 3 år sen, dem hittade ingenting. men denna gången var olidlig, jag har aldrig haft så ont i hela mitt liv. trots att dem tog blodprov och kisseprov så visade det ingenting. vafan sånt förbryllar mig frukansvärt! mitt i natten var vi hemma och jag somnade som en stock, skönt efter en sådan natt.
jag ska boka en gynekologundersökning i veckan, mysigt ;(  men något är väldigt fel det känns i hela kroppen.
fortfarande idag så gör det ont, men långt ifrån så ont som det gjorde igår. så det blev inget jobb och det blir nog inget imorgon heller.
jag hoppas att jag aldrig mer får så ont någon gång mer i mitt liv!

mamma gastar att det är middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0