10 stycken frågor!

1. Vad gjorde du för tio år sen?
Hum jag vad 10 år då, gick i skolan och lekte med my little ponys.
2. Vad gjorde du för ett år sen?
Exakt idag? vem vet? antagligen jobbade jag.
3. Fem snacks du gillar!
Choklad, sour cream onion chips, ostbågar, jordnötter och salt lakrits.
4. Fem sånger jag kan texten utantill på!
Jag tror knappast jag kan någon, men sjunga med större delen av denna: I will always love- Whitney Houston.
5. Vad skulle du göra om du var miljonär?
Ta semester i en månad och åka utomlands, köpa lägenhet, ta mitt körkort och spara pengar.
6. Fem dåliga vanor!
Svär ganska mycket enligt mamma, sover för länge, tränar för dåligt ;P, städar alldeles för sällan och stressar gärna i onödan.
7. Fem saker du gillar att göra!
Läsa böcker, festa, umgås med min kärlek, laga mat (det lilla jag kan), träffa kompisar.
8. Fem saker du aldrig skulle köpa eller klä dig i!
Nörd glasögon som är sååååå poppis, light produkter (vilket luredrejeri) höga jeans, jultidningar och PÄLS!
9. Fem favoritsaker!
 Alla mina make up store ögonskuggor ;) jag vet faktiskt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0