det har jag inte berättat...

jag glömde nämna helgen viktigaste händelse. JAG VANN över min pojkvän i laserdome! killen gör alltså lumpen, ligger och skjuter på pappfigurer hela dagarna, springer en mil med jämna mellan rum, gymmar varje kväll (!) och jag vinner över skrället! till sitt försvar sa han att han gick omkring och sköt lite på måfå, haha det tror jag så mycket jag vill på.

helgens andra viktigaste händelse var att i söndes var vi ihop i ett år. vad ska man säga? tiden går fort och jag älskar honom. förbannat mycket! min jeppe är en rolig prick helt enkelt, i lördes natt skulle han spy på slottscaféts uteservering för han hade ont i magen, örk! varför inte ställa sig bland buskarna?

jag funderar på att tatuera mig. en dödskalle är vad jag vill ha, ingen jävla text om när jag är född eller vafan jag heter. som om jag någonsin skulle glömma bort det? eller fast vem vet, jag kanske får alzheimer när jag blir gammal, men då får jag tatuera in det då istället.

igår köpte jag 6 stycken filmer på tradera, hur billigt som helst. jag slipper springa på kvantum och handla en sketen film för 59/99:- styck. dessutom har jag lagt ut min as snygga MC skinnjacka som är alldeles för stor för mig...... vemodigt!  än så länge ligger buden på 205 pix. men 3 dagar kvar och mycket kan hända.

sist men inte minst är jag äckligt jävla förkyld. dessutom så krampade min mage något frukansvärt igår, jag gick som en krokig gammal kärring. det har inte blivit något jobb dem senaste dagarna, det är bättre att försöka vila upp mig och bli frisk. 
och igår så var jag även iväg och gjorde min synundersökning inför mitt blivande körkort (?) såklart ser jag som en nattuggla 1.0 blev resultatet. vilket är bäst antar jag? jag, mamma och bengt var och övningskörde på järavallen i veckan, 30-40 km i timmen är max vad jag kommer köra. snabbare än så är livsfarligt haha. nä men det gick riktigt bra.

nu får det räcka här. hejs svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0