en ny sport för mig?

på måndag ska jag börja träna kickboxning. fan vad grymt. fast först är det en prova på grej.
men jag tror nog det passar mig bra. jag älskade det lilla vi boxades i skolan, även om boxning och kickboxning inte är samma sak, jag har ingen aning.
det enda som kan bli tråkigt är att jag jobbar mycket kvällar och oregelbundna tider. men då får jag i så fall helt enkelt hoppa över några gånger. om detta nu blir aktuellt ;) men det tycker jag.
ett kg har jag gått upp sedan jag slutade rida.... det ska väck och lite till. jag är så trött på att vara klen! dessutom är min kondition inte vad den borde vara. eller rättare sagt jag har ingen ;(

det har varit ganska skönt att vara ledig idag. jag har mesta dels slöat tror jag, det första jag gjorde imorse var och kolla på kalle anka haha. jag älskar tecknat. men sedan blev jag lite aktivare och dammsugade köket och tvrummet. och middag har jag också lagat. det blev sjömansfalu. herregud jag har ju tydligen fått gjort en massa idag.
efter maten så tog jag, bettan & josse en lång promenad med jerry. vi sprang genom ett majsfält och småtävlade om vem som kom snabbast fram till vägen. jag vann såklart. när vi kom hem inveg jag alla badsalter/badkulor/badoljor från ontihuvudetaffären/LUSH i vårt sköna badkar. där låg jag och plaskade en timme innan jag tog sillen på en promenix och ringde jeppe. jävla åbäke, en dryg månad kvar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tills han kommer hem för gott.

nä allesamman, nu ska jag slå på troja och sedan sova några timmar.
ps. jag har utökat min DVD samling till 75 filmer. det är fan så mycket coolare att ha köpta filmer i fina förpackningar.

god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0