en regning söndag

jag vaknade tidigt imorse av att regnet piskade mot fönstret. det var en jävla tur att man skulle ställa om klockan idag. jag vaknade lite över 10, när klockan egentligen skulle vara 11. vilket jag tycker är sent!

igår jobbade jag ett slag, sen promenerade jag och tanja ner till stan, hon kom på att hon glömt sitt legg hemma. och så det var till att traska hem till henne och hämta det. väl nere i stan träffar vi en pissefull krille och väldigt mycket folk. jag satte mig i ett hörn framför baren i en barnstol i ren protest, det var näst intill omöjligt att beställa.

min syster från england är på besök nu i en vecka framåt, mega trevligt! vi mötte upp henne på tycho och drack öl. hon infromerade oss om att i england är det väldigt populärt att man dricker öl med svartvinbärs saft i???!!!! så hon fick anton till att beställa en öl med tranbärsjuice i (antagligen hade dem inte svartavinbär) och det smakade väldigt konstigt.....
efter stängning så begav tanja och jag oss hem. resten satte väl av mot tages. klockan halv 3 var jag hemma. vafan gjorde jag i  en timme efter att jag "släppt" av tanja hemma hos henne? jag vet att jag satte mig på ett grått  telefonskåp, rökte 3 cigg och lyssnade på evanecense-my inmortal 4-5 gånger i rad haha.

det är dax för att käka pizza eller något sådant i stan. efter denna tillställningen ska jag jobba.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0