en snabb liten flytt

vilken fin dag det är ute.
jag har dock tillbringat större delen av dagen inomhus, med att möblera om mitt rum. svettigt och jobbigt är vad det är! och jag är inget vidare på att mäta ut saker, så min säng fick jag flytta runder på 4 jävla gånger innan det blev bra.
jag låg nämligen och funderade sent igår kväll om jag inte borde möblera om lite, det är så tråkigt att ha det på samma vis hela tiden. så sagt och gjort nu är det faktiskt mer plats "mitt på golvet" också.

annars idag är jag ledig, enda dagen på hela veckan som jag är det, så man får ta vara på sina lediga tid. ikväll ska jag in till ida & fredrik och hälsa på en sväng. och sen sova hos min syster.
imorgon börjar jag redan kl. 14 med en tandläkartid, så jag kommer lite senare till jobb. och under förmiddan ska jag och lina ner med våra betyg till komvux. haha det är en vecka sen vi bestämmde att vi skulle gå ner med dem, men vi har inte riktigt orkat eller så. vi ska ju läsa upp våra betyg i matte B (och jag behöver läsa upp dem även i natur A & B). att man inte skärpte sig i skolan......

nu ska jag hämta posten och hoppas att jag får några paket =) ps. om en vecka kommer min äldsta stora syster över från england och hälsar på, då blir det partaj lagom till halloween. OCH om 3 underbara veckor och 1 dag muckar jeppe från lumpen. gissa om jag LÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAAR :D


en liten bild på sillen ute i bland höstlöven!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0