ett frågeformulär

Höger- eller vänsterhänt: höger, men jag äter med vänster
Humör just nu: lite trött och seg
Är det nåt du absolut inte äter: aphjärna och spenat
Kläder just nu: linne och kofta från H&M samt mysbrallor
Musik just nu: faktiskt ingenting
Vad sa du senast: det kommer jag inte ihåg
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1700 talet kanske
Längd och vikt: 1.58 ;) och dryga 50 kg
Hur många kuddar sover du med: 4 stora och en liten  
Favoritväder: 25 grader, soligt och lite fläktande vindar
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: en rolig person som min pojkvän, mat och en kniv/yxa
Spelar du nåt instrument: nixpix
Morgon- eller nattmänniska: NATT!
Sparare eller slösare: båder och faktiskt, jag lär mig att spara mina pengar
Vem är viktigast för dig: dem närmsta
Bästa film: allt med quentin tarantino
Tror på liv på andra planeter: jaa....
Kommer du ihåg din första kärlek: hur kan man glömma sånt?
Har du några homosexuella vänner: nej inte vad jag vet, än.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: såklart att man kan
Hur många barn har du/vill du ha: minst två
Bio eller promenad: en promenad
Snarkar du? då och då, och när jag är förkyld
Rädd för insekter? inte ett dugg
Äckligaste insekten: fästingar tror jag
Bästa bok? stieg larssons bäcker
Vad vill du jobba som? jag tror nog jag vill bli ambulans sjuksköterska...
Pizza eller hamburgare? vet inte riktigt
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) vilken fråga, såklart städat, men man orkar aldrig att alltid ha rent.
Gungar du på stolen? ja ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja helt klart ;)
Hur många syskon har du? fyra stycken
Vad är du mest rädd för? svår fråga.... att bli gammal och sjuk
Är du rädd för blod? nixpix
Saltar du på maten? ganska ofta
Gillar du att sjunga? ja, när ingen hör ;)
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? samhällsvetenskap och varför vet ingen...
Anser du att du är stark? det kan jag nog jobba på lite till
Brukar du sola? rätt sällan
Vad gör du om du får hicka? håller andan
Röker du? ja
Snusar du? öööööh nej
Kaffe, te eller annat? ett glas iskallt vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0