och 40 stycken till ;)


1. VAD HETER DU?
Josefin

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Ljugråa jogging byxor

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Mycket på rock, väldigt mycket på Metallica. Deras nya är ganska bra.

4. VAD GJORDE DU IGÅR?
Jag gick upp sent, ryktade sillen och gick en lång runda sen började jag jobba kl. 14-22.20 efter det såg jag en film och drömde mardrömmar om dinosaurier....

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Lite choklad.

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Helt okej, soligt, ca. 8-10 grader kanske.

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Inger, jag ringde en pling till jobb.

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Hur det klär sig, så vidare det inte är på stranden och sommar, då är det håret eller ögonen kanske?

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Vet ej.

10. HUR MÅR DU IDAG?
Faktiskt väldigt bra.

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Kallt vatten och mjölk på andra plats.

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Det varierar, ibland är det gott med en öl, ibland en cider eller kanske en smarrig grogg.  Dock inte vin.

13. FAVORITSPORT?
Ingen aning, jag kollar iallafall inte på sport på TV

14. HÅRFÄRG!!
Blond

15. ÖGONFÄRG?
Bruna.

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG??
Hum, svår fråga. Det är nog fanimej lika vackert.

17. SYSKON OCH DERAS ÅLDER?
Julianna 26 år, Angelica 22 år, Rebecca 16 år och Eijlah 9 år.

18. FAVORITMÅNAD?
Sommarmånaderna.

19. VILKEN FILM SÅG DU SENAST?
Entrapment med Sean Connery och Cathrine Zeta-Jones.

20. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Lördag oftast.

21. FAVORITHOBBY?
Smink, kan man svara det?

22. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Njä jag tror inte det iallafall.

23. FAVORITLÅT(ar)
Whitney Houston - I will always love you.

24. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar

25. KRAMAR ELLER KYSS?
Både och.

26. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Förhållande.

27. CHOKLAD ELLER VANILJ?
Choklad såklart!

28. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
Det får dem nog avgöra.

29. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Ingen aning.

30. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Hur ska man veta det?

31. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
I ett stort hus i skogen med min familj, mamma, lillasyster och styvpappa.

32. VILKEN BOK LÄSER DU JUST NU?
Den tredje dödsynden.

33. VILKEN VAR DEN SISTA SPELNINGEN DU VARIT PÅ?
Ingen än då länge.....

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Svart

35. FAVORITSPEL?
Spelar väldigt sällan.

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGA?
Nixpix.

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Vem kan inte det ;)

38. ÄR DU ROMANTISK?
Ja, om jag lägger den sidan till.

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Ja, absolut.

40. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Sticka till komvux för förmiddagen med lina, sen ner en lite sväng i stan och handla en mascara bl.a. Vidare till tandläkare kl. 14, visserligen börjar jag jobba kl.14 också men det väntar en timme. När jag slutat imorgon kväll ska jag hem och vila mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0