slut med det roliga...

åh fyfan vad trött jag är. det blev varken film eller tidig sänggång igår. jag tror jag la mig kl. 3 och läste en halvtimme innan jag somnade. 
ikväll måste jag lägga mig vid tolv tiden och gå upp tidigare än halv 12! och inte bättre blir det av att vakna med huset fullt av folk. mamma har nämligen sina "patienter" här hemma, hon jobbar med zonterapi också. ååååh vad jag vill lägga mig igen....




förtillfället försöker jag hitta AC/DC biljetter till deras Black Ice World Tour i globen. men såklart så var dem slutsålda på ticnet m.m. men jag har ju tradera :) rent prismässigt vet jag inte om det är bäst att köpa dem nu eller vänta ett par månader till. jag kan tänka mig att folk är hysteriska och vill ha biljetterna säkrade och köper dem för dyra pengar.

nu ska jag och äta frulle och sen ta mig en liten dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0