en å annan dialog.

efter helgens bravader så har jag dödsont i min näsa, eller rättare sagt näsbenet. i lördes kväll blev det en helkväll med en flaska VIN och shottar. och jag som tycker ytterst illa om vin! vi började kvällen med hos anton där vi kollade på stjärnor på is, ganska så underhållande. sen drog vi oss bort till jeppe där hans päron hade ställt till med en försenad kräftskiva. väldans trevligt, vi dansade halva natten och jag fick fatt i en kamera som jag sprang omkring och fotade med. jag tyckte den såg dyr ut så jag frågade vad en sån kostar:

-vad går en sådan kamera loss på, 6-7000:- eller?
-njä denna är värd 60.000:-
OKEJ! tänk så hade jag tappat den eller något annat klantigt, för det var ingen omöjligthet, en kväll som denna! men jag måste säga att det var en jävulskt bra kamera. men det borde det vara för 60.000 pix.

jag måste berömma mig själv också lite grann. under lördagen så hälsade vi på hemma hos jeppe mamma i hofterup, men först tog i en lång promenad kring sjöarna på 5km. inte dåligt! efter det åt vi lunch och tryckte i oss honugsmelon, smarrigt. jag kopierad en massa bilder från henne från i somras och våras. detta är en av dem:

här sitter vi på en sten och myser i sommarvärmen!



nä nu ska jag lägga mig och kolla på Nyckeln till frihet, fantastiskt bra film. hoppas att jag somnar lite tidigare än 3 på natten! annars imorgon är det jobba mellan 16-22.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0