virus i kroppen.

jag är fortfarande förkyld och hostar. vad är problemet? försvinn din jävla pest! dessutom har jag fått utslag i mina armhålor av mitt linne/klänning jag hade på mig i lördes. det kilar som ett jävla as. jag vaknade halv 6 imorse av att det kliade, så jag kletade på en massa kortison salva. varför drabbas jag alltid av såna konstiga saker?
och som grädde på moset så har jag skoskav på bägge fötterna. jag är trött och seg, helst av allt vill jag krypa tillbaka till sängen, äta lite godis och kolla på en trevlig film. men jag måste jobba nu, jag var sjuk nästan hela förra veckan.

och i helgen så konverserad jag med en psykiskt instabil person som har grova vanföreställningar. vad gör man med en sådan människa? syr igen ögonen på henne? skickar henne på en enkel till botswana? vilket jävla nöt iallafall.
och som vanligt varför stack vi ner i stan? vi skulle blivit kvar och festat hemma hos anton. vi lär oss aldrig av misstagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0