dåtid & nutid och framtid!

jag hatar att få blåsor. det gör ont! innan idag när jag för andra gången på kort tid gjorde en prästostpaj (som är SMARRIG) så brände jag mig på ugnen. hur det gick till vettifan. men på ena sidan av tummen har jag en fin liten blåsa. och inte tänkte jag på att skölja fingret i kallt vatten, lite macho får man väl va (det lönade ju sig, huuumm)

idag så har jag bara jobbat. 7.30-16.15. jag blir lite trött av att vara aktiv så länge. men dagen går alltid så fort!
som sagt så var jag på jobbintervju i torsdes. det gick bra, med det var dock inte alls som jag hade tänkt mig. jag hade väntat mig sådana frågor som: hur ser du på dig själv? bra/dålig egenskaper? vad hade din chef sagt om dig om jag ringde henne? sådant jäkelskap som är svårt att svara på frågade hon inte. så vi får se vad hon säger när hon ringer tillbaka (som hon skulle gjort i söndes) bra eller dåligt tecken? om inte annat så har jag sökt fler jobb och kollar ständigt efter nya och roliga jobb.

jag tror jag har bestämt mig för att plugga till hudterapeut. mamma spånade omkring på nätet och landade på techfuturums hemsida, så hon skrev ut lite info till mig och jag läste igenom det. och det låter riktigt skoj, kanske inte att vaxa bikini linjen på en annan typ. men som om jag inte varit med om värre? hahaha. intagningen är i april nästa år,ska kolla närmare på intagningsbetyg och så vidare först. jag ligger risigt till det annars ;)

och jeppe, min älskade måste jag nämna här. han lumpar sig fram tills nästa fredag, den 26:e  vilket alltid är såååå förbannat tråkigt. men sedan på söndan 28/9 så har vi hängt ihopa i ett helt år. inte för att ett helt år är superlänge. men vart har tiden tagit vägen?!! men kul har vi! jag vill att han & jag ska åka och spela laserdome då ;) romantiskt hehe. för att nämna; jeppe sökte ETT jobb i söndes och dem ringde han idag och pratade en stund med honom och bestämde en ny telefontid senare i veckan. vissa har tur!
slutligen så älskar jag dig mest i hela världen! 


nu ska jag nog ta mig en dusch, man fryser ju häcken av sig i denna kylan! jävla väder! men jag tror jag såg ett "högtryck" till helgen i tidningen, cirkus 17-18 grader på lördag. men det får vi se då. man kan aldrig lita på tidningarnas väderlek.

hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0