en sprängd bil....

helgen går som vanligt snabbt. det kvittar hur jag tänker eller hur jag gör så går det alltid lika snabbt. och det är lika tråkiga att vareviga söndag så lämnar jeppe landskrona och byter ut det mot skövde i nästan en veckas tid. men snart är det slut på detta! den 14:e november så är det dax för han att packa sin kappsäck och åka hem till mig på heltid igen :D

vi har både tagit det lugnt och rumlat runt i helgen. i fredes somnade jag relativit tidigt, kanske runt 23 tiden. eftersom jag hade jobbat på dagen och skulle jobba morgonen därpå så var det bäst att tänka på refrängen. och inte blev  jag piggare av att jag sov ungefär 8 timmar sammanlagt på 2 dygn. istället att festa kollade vi på old school.

men däremot lördagen så hade anton "inflyttningsfest"/vanlig fest hos sig (han har flyttat till lägenheten bredvid) en skara människor samlade och spelade kort och intog lite större mängder alkohol ;) mitt i allt så var spriten slut, men vi lyckades med konststyckte att "fixa ölnummer" hehe still going strong, kan man säga där!
vi vinglade ner i stan, men jeppe kännde sig småsjuk, så vi tog oss hemåt. och vad ser man på hemvägen. polisavspärrningar överallt, en jävla massa blattar överallt och en jävla massa poliser överallt. för att ett patetiskt "gängkrig" härjar här  i landskrona! tydligen samma gäng av något slag  sköt en 19 åring i torsdags natt. fårskallarna hade sprängt en bil, ingen av fårskallrna strök med. synd.... sådana som ni hör hemma på havetsbotten. jag blir så trött!




idag är det söndag=slappedag. jag och jeppe tog oss friheten att äta frulle på subway, oohhhh vad goda smörgåsar dem gör. det är minsann inte klokt! jag tog en parmesan oregano baguette med skagen röra & grönsaker och en fin jävla cola till. flott! är det söndag så är det. som jag förtydligade längre upp så åkte jeppe tillbaks till lumpen idag. och jag har spenderat kvällen i sängen med kill bill vol 1 & 2, eller rättare sagt jag ska se färdigt vol 2 nu.

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0