ett par tusen senare....

uuuuuh jag & min lillsyrra har tillbringa större delen av eftermiddagen i malmö och shoppat. det värsta är inte att jag bränt några tusen utan jag har skoskav under fötterna och är jätte öm om mina fötter. lägg till lite huvudvärk.
men dock så köpte jag 10 st nya tröjor/linnen/tunikor/koftor, ett par svarta låga stövlar, lite smink från make up store, lite hårvårdprodukter och nått smycke, resten kommer jag inte ihåg. en ny jacka köpte jag i förra veckan så det behövdes minsann inte!

nu behövs en dusch och sen jag lägga alla mina kvitton i lådan (vuxenpoäng). men först ska jag skriva ut några nya CV:ar och skicka iväg! jag fick svar från ett resebolag idag, dem skulle höra av sig längre fram vid ev. intervju. man kan alltid hoppas.

det är så smärtsamt att prata med jeppe. jag blir så jävla irriterad när han inte är hemma, och ännu värre är det när han är borta 10 dar och 49 mil härifrån. jag saknar honom frukansvärt mycket just nu!
och snäll som jag är så köpte jag en present till honom i malmö, och han blir alltid lika glad! en gång köpte jag en vit sten till honom på Housing där det står: jag älskar dig! ett litet tecken på kärlek. den ligger bredvid hans säng nu (som han säkert pussar på innan han somnar haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0