leka krig

på lördag om 6 dagar så skall jag och jeppe spela laserdome ;) fyfan vad vi ska kriga! jag hade gärna spelat det idag, men som vanligt är jeppe i lumpen. tråkigt.... jag saknar han förbannat mycket!!!!! det är mindre än 2 jävla skitmånader kvar.

idag har jag varit ledig från jobb, men å andra sidan jobbade jag 12 timmar igår. och planerna för idag är inte direkt storslagna. jag vaknade lite efter 9 och gick upp och kollade på barnprogram en timme, och sen blev det frulle. under förmiddan/eftermiddan idag så har jag städat och sorterat min garderob, den del som ska säljas och en del som ska skänkas bort. ikväll blir det nog film.



det får räcka så! hejs svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0