mina matvanor!

här hemma får vi en fläng av att vara nyttiga stup i kvarten. idag ska vi äta kokta rödbetor med chevré ost till och en stor sallad med just sallad i. jag kan berätta att det finns nog fan inget godare, för stunden. medans en annan dag så trycker vi i oss pommes, bearnesås och en blodig bit kött.
ikväll är det chips och dippa med cola som gäller. och gud vad jag är sugen på det! lite knepiga kontraster.
jag skulle aldrig få för mig att leta upp nått jävla diet godis med mindre socker i eller 23 % mindre fett,  är det godis/chips/onyttigt skit ska det vara onyttigt och drypa av antingen socker eller fett ;D

nu ska jag fortsätta dricka upp min hemma gjorda juice, endast gjord av frukt i en maskin. nyttigt! :P som sagt vilka kontraster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0