varmare breddgrader!

ibland flyter livet på ganska bra. och det är skönt! jag är nyss hemkommen från sälen, och ska åka till teneriffa med min familj, den 1:e februari. faaaaan vad skönt. även om kanarieöarna inte är det mest hajpade stället, så kommer det blir skönt att komma bort ett tag. bara vila upp sig. sammanlagt på 1 ½ år har jag varit ledig tre veckor, och inte är det tre veckor i stöten. utan det är utspritt under lång tid.

eftersom jag är vit som en tapet (annars) så får jag åka och sola nu, så jag får någon slags bränna på öarna. ja, det var nog allt för idag. jag måste köpa en födelsedags present till min pojkvän som fyllde 20 i söndes ;) haha. innan sälen hade jag helt enkelt inte tid (?)

tjohoooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0